Tisdag

Nu händer de verkligen saker varje dag känns de som. Zoey står mer och mer helt själv utan någon hjälp och tycker de är jätte roligt! Och de tycker verkligen jag med, blir så himlans glad när jag ser att hon släpper taget och står själv länge utan stöd! Snart kommer snart dom först stegen också kan jag tänka mig. '
 
Just nu stover Zoey och jag ligger i soffan och kollar på Biggest Loser, tycker de är väldigt motiverande att kolla på de. Dom är ju så sjukt grymma! Skulle också vilja åka till ett sånt ställe bara för att lära mig äta rätt och träna rätt. Bli puchad osv! Jag ska iallafall snart hoppa in i duschen och sen när Zoey vaknar ska vi gå bort till Sandra och träffa dom lite! Sen får vi se vad som händer :)

Kommentarer

Kommentaren måste godkännas innan den syns

Tack!


Namn
Kom ihåg mig?

Mejl (syns ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback
bloglovin