Lördag/söndag

Märkte precis att de fanns en uppdatering på appen blogg.seså jävla gött att dom fixat de, äntligen! Så nu kan jag lättare blogga från mobilen vilket är gött eftersom jag oftast är iväg eller inte har tillgång till datorn eftersom den är på lagning. Kom iallafall hem ifrån Hannah för en stund sen, skulle ha myskväll med henne och Anki, men Anki somnade efter en väldigt kort stund så de blev jag och Hannah som satt och tjata. Men de va iallafall väldigt trevligt! :)

 

Har även gjort en hår förlängning på mitt hår så nu har jag äntligen långt hår! Känns jätte bra faktiskt! :) Nu ska jag sova så jag inte är allt för trött imorgon när Zoey vaknar!


Kommentarer

Kommentaren måste godkännas innan den syns

Tack!


Namn
Kom ihåg mig?

Mejl (syns ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback
bloglovin