Home sweet home?

Är hemma nu igen, är SKIT trött så ska faktiskt gå och lägga mig om en liten stund. Min älskade izor är nog också trött. Hemma hos Anjelika va han HUR mammig som hellst, han kunde inte liksom låta mig va, skulle ligga i knät och grejjer. Så söt är han haha. Tror att han är mindre än han är. Fick plockat undan lite hos pappa förut med, så nu ser de ut som när dom lämnade de. Hoppas jag haha!

Måste bara säga att jag tycker de är sjukt synd hur vissa beter sig. Säger inte att jag är perfekt för de är jag inte. Men tycker väl att man ska kunna säga vad man tycker till en person som även står än nära utan att de ska vara något problem med de, och jag tycker inte att man ska bara anta saker utan att kolla hur de egentligen är. Blir så många onödiga missförstånd av de hela. Tycker detta är jätte tråkigt, hela grejjen med allt som är just nu. Men ska jag vara helt ärlig så orkar jag heller inte lägga energi på personer som helldre är sura och negativa än att reda ut saker. Tycker bara som sagt att allt är så onödigt men har viktigare saker att fokusera på just nu.
(behövde bara skriva av mig lite)

Nu får de faktiskt bli sängen för min del, för jag somnar snart framför datorn, haha!

Kommentarer

Kommentaren måste godkännas innan den syns

Tack!


Namn
Kom ihåg mig?

Mejl (syns ej)

Bloggadress

Kommentar

Trackback
bloglovin